فروشگاه روغن های گیاهی و خراطین

فروش کلیه روغن های گیاهی ، خراطین ، زالو ، مار هندی

فروش کلیه روغن های گیاهی ، خراطین ، زالو ، مار هندی

فروشگاه روغن های گیاهی و خراطین

فروش انواع روغن های گیاهی
روغن خراطین روغن زالو روغن مار روغن ارگان

فروش انواع ماریانا برای بانوان
فروش انواع روغن برای پوست و مو
فروش انواع روغن های حجم دهنده

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

روغن الاغ

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

 

#روغن_الاغ

خواص روغن الاغ :

 

مسکن و درد مفاصل،

 ضرب خوردگی، شکستگی

 جهت درمان شقاق و بواسیر،

شفاف کردن پوست

و تسکین درد مفاصل و ضرب خوردگی مفید است

 


الاغ

روغن الاغ

روغن الاغ

 

روغن الاغ: مسکن و درد مفاصل، ضرب خوردگی، شکستگی

 

 

روغن الاغ (خر)  جهت درمان شقاق و بواسیر، شفاف کردن پوست و تسکین درد مفاصل و ضرب خوردگی مفید است.  از دیگر خواص ویژه روغن الاغ:  از مهترین فوائد روغن الاغ (خر) می توان به دردهای عضله ای و یا مفصلی و یا آرتروز، کمر درد، دیسک کمر، پا درد، گردن درد و ... اشاره کرد که با زدن این روغن به محل، درد آن را تسکین داد و تسکین و درمان انواع دردهای سیاتیک، درمان دردهای ناشی از زخم معده و یا التهاب معده نیز جز فوائد روغن الاغ می توان اشاره کرد. 

افرادی که دچار پارگی یا زخم پوستی و عضله ای شده اند با استفاده از این روغن می توانند برای بهبود و  تسکین محل زخم و یا شکسته شده استفاده کنند و بعد از بهبود دیگر هیچ اثری از محل زخم برجا نخواهد ماند. 

از دیگر فواید این روغن میتوان برای ترمیم و درمان محل سوختگی استفاده کرد همچنین بر روی محل بخیه زخم روغن الاغ فواید بسیار زیادی دارد. 

روغن های تولید شده در مجموعه ، با تکنولوژی خاص و جدیدی به روش پرس سرد و عصاره گیری از گیاهان تازه تهیه و تولید می گردد و خالص و بسیار مؤثر هستند (بدون پایه) 

طریقه مصرف:  روزانه بر روی محل درد و پوست ماساژ داده شود.

 

خواص روغن پی الاغ

روغن الاغ یا همان روغن خر یکی از شگفتیهای افرینش است که باید خواص باور نکردنی ان را به خوبی بشناسید .

از مهترین فوائد روغن الاغ  می توان به درد های عضله ای و یا مفصلی و یا آرتروز کمر درد ،دیسک  کمر ،پا درد ،گردن درد و … اشاره کرد

که با زدن این روغن به محل درد آن را تسکین داد و تسکین و درمان انواع دردهای سیاتیک ،درمان درد های ناشی از زخم معده و یا التهاب معده نیز جز فوائد روغن الاغ ( خر ) می توان اشاره کرد.

افرادی که دچار پارگی یا زخم پوستی و عضله ای شده اند با استفاده از این روغن می توانند برای بهبود و تسکین محل زخم و یا شکسته شده استفاده کنند و بعد از بهود دیگر هیچ اثری از محل زخم برجا نخواهد ماند.

 

درمان زود انزالی

زودانزالی

آقایانی که دچار زود انزالی هستند با استفاده از این روغن دیگر نگران زود انزالی خود نباشند با مالش روزانه حداقل به مدت چند دقیقه بر روی الت مردانه خواص باور نکردنی ان را بهتر درک کنید .

از دیگر فوائد این روغن می توان برای ترمیم و درمان محل سوختگی استفاده کرد همچنین محل بخیه زخم

روغن الاغ فوائد بسیار زیادی دارد برای مثال : افرادی هستند که قبل از شنا و رفتن به سونا و ماساژ از

روغن الاغ برای ترمیم و حس آرامش دهنده آن استفاده میکنند .همچنین افرادی اعتقاد دارند که روغن الاغ را حتی میتوان برای درمان سرطان معده استفاده کرد.در کل هرچه از فوائد این روغن بگیم کم گفتیم

منبع : طب روز

 

خواص روغن پی الاغ

رفع آثار قروح

رفع دردهای عضله ای و یا مفصلی و یا آرتروز کمر درد دیسک کمر پا درد گردن درد

در صورتی که با روغن خراطین ترکیب شود باعث حجم دهندگی میشود.

 

 

 

روغن الاغ چه خاصیتی دارد

 

 

الاغ یکی از حیوان های اهلی بسیار پر منفعت است که شیر ،گوشت ،پوست و فضولات آن از ارزش درمانی بسیار بالایی برخوردار می باشد .استفاده از روغن الاغ نیز امروزه در طب سنتی کاربرد فراوانی داشته و خواص باور نکردنی این روغن حیوانی در کاهش دردهای عضلانی بسیار چشمگیر می باشد .در این نوشته سلامت وب قصد داریم تا شما را با خواص شیر و روغن الاغ آشنا کنیم .

 

روغن الاغ چیست؟

روغن الاغ یا روغن خر یکی از روغن های حیوانی بی نظیر است که دارای خواص درمانی بی شماری می باشد .این روغن دارای طبع گرمی بوده و مصرف آن می تواند در موارد زیر نافع و سودمند به شمار آید.

 

 

 

خواص اعجاب انگیز روغن الاغ

 

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/3-22-300x294.jpg

 

1-درمان دردهای عضلانی با روغن خر

شما می توانید با استفاده از روغن خر دردهای عضلانی ناشی از بیماری های مفصلی مانند آرتروز و روماتیسم را کاهش داده و درمان نمایید .بنابراین اگر دچار کمر درد ،دیسک کمر ،پا درد ،گردن درد و … می باشد ماساژ مفاصل و عضلاتتان را با روغن خر فراموش نکنید.

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/111-2-300x250.jpg

 

2- درمان مشکلات گوارشی با روغن خر

شما می توانید از روغن خر به صورت خوراکی نیز استفاده کنید .با مصرف خوراکی این روغن می توانید زخم و التهاب معده ، مشکلات معده و سیستم گوارش خود را به طور قطعی درمان نمایید .

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/13-7-300x199.jpg

 

3- بهبود انواع زخم ها

برای درمان انواع زخم ها و سوختگی ها از معجزه این روغن غافل نشوید .کافیست پس از تهیه نمودن روغن الاغ از آن برای بهبود و تسکین محل زخم  خود استفاده نموده و از به جا نماندن اثری از زخمتان بر روی پوست شگفت زده شوید.

 

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/11-8-300x207.jpg

 

 

4-درمان زود انزالی 

اگر جزو مردانی هستید که از زود انزالی رنج می برید می توانید در کنار استفاده از روغن خراطین روغن خر را نیز امتحان کنید .با مالش این روغن بر روی آلت تناسلی قبل از نزدیکی می توانید زود انزالی خود را درمان کرده و کیفیت رابطه زناشویی خود را بهبود ببخشید .

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/4-16-300x202.jpg

 

 

5- شفاف کننده پوست

وجود ترکیبات معدنی بی شمار در این روغن سبب شده است تا این روغن به عنوان یک شفاف کننده پوست عمل کرده و با لایه برداری سلول های مرده از سطح پوستتان لطافت ،زیبایی و جوانی را به پوستتان بازگرداند .بدین منظور کافیست چند قطره از این روغن را بر روی پوست خود ریخته و پوستتان را ماساژ دهید تا با افزایش جریان خون زیر پوستی مواد مغذی بیشتری به پوستتان انتقال یافته و سریعا زیبا شوید .

 

 

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/16-5-300x284.jpg

6-  درمان کننده بواسیر

اگر دچار مشکلاتی در روده خود می باشید اگر از بواسیر و شقاق مقعد رنج می برید قبل از اقدام برای هر گونه جراحی روغن خر را امتحان کنید .تحقیقات نشان داده است این روغن می تواند به روشی سریع و کاملا موثر و ایمن تمامی مشکلات موجود در انتهای روده را درمان نموده و از بروز زخم های جدید در این منطقه جلوگیری نماید .

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/01/17-5-244x300.jpg

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
محمدرضا رزمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">